10 Nisan 2011 Pazar

önceden planlamıştı annemler dün ezdihar teyze öğlene kadar çalışıcak diye buluşup gezmeye karar verdiler.zeytinburnuna gittik eski mekanımıza dolaştık biraz oralarda sonra mertere gittik akıllı bi kız oldum ayran içtim annemler çay içerken sonra yemeğimi yedim sevildim yine :))şapka hastası annem bana şapka aldı.dolmuş otobüs derken evin yolunu akşam ezanında bulduk sonra yemek yedik beraber ve ben uyudum.bugün ilk kez bıldırcın yumurtası yedim beyaz kısmınuda ilk kez yedim büyüdüm ya ondan galiba.yatağıma yatırdı annem yalancı mememi arıyor inci meme nerde diyor kalktım çarşafımı açtım memme diyorum sakladığım yeri tabiki bir tek ben bilirim dimi:))bahar yenge gelmişti bir günlüğüne doğum günümde burda olmucak diye hediyemi şimdiden verdi teşekkür ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder