3 Nisan 2011 Pazar

yeni şeyler

her geçen gün yeni bişeyler öğreniyor canımın içi.babasından elindeki şeyi yalancıktan vermeyi öğrendi ıh ıh diyor al anlamında elini uzattığında geri çekiyor kandırıyor kendince....geçen gün arkadaşı erva ayakta durabiliyor yürüyebilliyor diye bizimkininde içi gidiyor ayakta kimi görüyorsa bacaklarından tutup ayakta duruyor yürümek istiyor...gece uyandı karnını doyurdu bezini değiştiriyorum yorganımı çekiyor yüzüne doğru açıp cee diyor....yatağına bıraktım uyucak diye salona geldim ben anne anne diye seslendi gittim efendim diyorum gülmeye başladı belli kudurmak istiyor çoştuk çoştuk gülmelerini duymak lazım sonra mışıl mışıl uyudu..tontonu kaldırmıştım dün gördü tonton demeye çalışıyor sevindi sevindi aldık içeri getirdik oynaması sevinmesi allahım yarabbim...önceki gün yatarken babası salondaydı uyukluyordu sabah uyandık salona geldik baba diyor zannediyorki hala bıraktığı yerde babası:))mutfaktayım emekleyip yanıma geldi anne efendim hayatım mamma mamma(elma istiyor)annesi kılıklı meyveyi seviyor çok şükür inşallah hep böyle devam ederde bağışıklık sistemide güçlü olur...yumurcak tv açık caillou reklamları var kitlenip kalıyor bazen yutunmayı bile unuyor nerdeyse salya akıyo:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder