7 Nisan 2011 Perşembe

bugün sonunda hava biraz iyiydi de dışarı çıktık zaten huzursuzluğum da dün geçmişti çok şükür bugün dışarı çıkıncada çoştum ki çoştum parkta salıncakta sallanırken elimi anneme uzattım bi kez merhaba diyip toklaştı benimle gülerek sonra ıh ıh diyerek elimi uzattım durdum anneme merhaba desin diye annem öyle dedikçe ben güldüm kahkahalara boğuldum hıçkırık tuttu sonunda:)) sonra bana top aldık biri mor biri pembe çok sevindim eve geldiğimizde oynadık annemle konuştum konuştum gülme krizlerine girdim annemle çoştuk keyfimde yerindeydi kudurdum durdum...uyucam güya karnımı doyuruyorum annem elimin içini gıdıklamaya başladı bıraktı sonra hııı diyorum devam etsin güldürsün beni aman allahım saatlerce konuştum güldüm gece uyuyabilirim inşallah...sabah anneannemle konuşuyorum arife teyzede yanındaymış konuşmammı dinlicekti güya ama sesi tanıdık gelmeyince sustum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder