1 Eylül 2011 Perşembe

dün yine koç ailesi olarak bu kez bizim evimzde hep beraber kahvaltı yaptık.akın abicimle kanki olduk bu sıra .daha sonrada hep beraber mınıaturk'e gittik.3 vasıta değiştik.istanbul böyle işte.aman allahım oda ne çok kalabalıktı sanki herkes oradaydı girerken sıra gezerken tek sıra sıcakda üstüne tuz biber oldu.ama gezdik gezimizin yarısında ben uyuya kaldım.sonra bir uyandım ki boğazdayız.çay bahçesinde oturduk biraz derken dönüş yolu gözüktü bize otobüsde sakız verdi annem bana yutma sakın tamammı diye diye bi hal oldu ve bende akıllı bi kız oldum söz dinledim ve yutmadım sakızı:))evimize geldik annem ve babamın pili bitmişti ama ben enerji doluydum.çoştum çoştum sonrada uyudum yorulmuşum demekki gece 1 kez uyandım sabah da babamı yolculadım işe...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder