14 Eylül 2011 Çarşamba

pazartesi günü bütün kızlar toplanıp eminönüne gittik.bu kez trenle ilk kez bindim trene güzelmiş eskiden takır tukur sesler çıkarırımış ama zamane trenlerinde yok öyle bişey.yanımda da beni herzaman şımartan ezdihar teyze,hatiiiiccc ve melek abla vardı gittik dolaştık orada da kedi gördüm:))işimiz bittiğinde sahile ineriz diyorduk ama hava bizden yana olmadı.rüzgar çoktu bizde gidemedik neyse geldik evimize.neredeyse bir kutu ayran içtim bu sırada içim yanmıştı galiba eve geldiğimizde göbüşümü doyurup banyo yapıp uyudum...

inci sana yemekten sonra bir süprizim var dedim ve doğaçlama şarkımı söylerken bıcı bıcı dedi.Allahım yarabbim nerden bildin süprizimin bıcı bıcı olduğunu içine doğdu kuzumun....

dur bekle inci banyonun kapısına git uzan,havlunu getireceğim dedim bizim papağan başladı vavvluuu vavvluuuu:))

melek abla benimle oynayıp oynayıp diyo ki halamın inci'den neden sürekli bahsettiğini anladım diyo.(hala babaannem oluyo bu sırada...)

annem dün bahadır dayımla konuştu bayramdan beri konuşmamıştı aklı hep bahadıyyydaymış.mutlu oldu sesini duyunca sesi buruklaştı gözleri doldu ama badıyyyaaa belli etmedi.anneannemi aradı sevinçle bahadırla konuştum diye oda ne anneannemde ağlıyomuş oda konuşmuş badıyylaaa.Allahım bütün askerlerimiz sana emanet.canımızdan biri gidince daha değişik oluyomuş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder