29 Eylül 2011 Perşembe

hac yolcuları

geçen hafta cuma akşamı annemle beraber ankara topraklarına ayak basmış bulunmaktayız.malumunuz anneannem ve dedem hacı yolcusu inşallah.az kaldı hepimiz çok heyecanlıyız.son hazırlıklar yapıldı,bavullar hazırlandı.kısmetse pazartesi 13,00de uçakları kalkıyor.dedeme ihramı önce burada giydirdik çok yakıştı.anneannemin hacda kullanacağı eşarbı önce ben taktım,banada çok yakıştı:))inşallah bizde gidebiliriz...gelen giden ev hep kalabalık.
bahadır dayımı askere gitti gideli ilk kez pazar günü kameradan gördük.çok mutlu olduk,oda bizi gördüğüne çok mutlu oldu.1 kilo vermiş.kendine göre 7-8 kilo ama:))
abiiiii lerime kavuştum.inci talha de diyolar ben hemen abiiii diyorum:))tuba diyorum deyzeeee diyordum dünden beridir tubaaaa diyorum:))arifeyi tam söyleyemesemde afeeee şeklinde bişeyler dedim..mevme yok bu sefer artık Ordu'lu oldu,göremedik.kaaaa akşamları evde misafir olduğunda akşamları bazen onunla takılıyorum,bazen abiiilerle kim gelirse şansıma:))ananneeeee artık her kelimeyi daha güzel söylüyorum ve herkes hayran kalıyor:))
pazar günü gezmeye gittik dedecimin ve annannemin yüreği daha fazla yerde uyumaya el vermedi ve bana park yatak aldılar.şimdilik benim ama ilerisinide düşünüyolar öyle diyorlar badıyın ve kaanın çocukları içinde kim gelirse o kullancakmış...
annem salonu temizliyor bende yanındayım nişanlarından bir foto vitrinin içinde gördüm fotografı önce inceledim sonra başladım anneee... efendim inci batiiiii dedim:)) babba dedim sonrada:))
msnden babamla görüştüm babam gel diyince bilgisayar masanın üstüne çıkıp ekranın içine girmeye çalıştım ama çok mutlu oldum babamı görünce hemen nazlandım babbaaa diye....dün akşam babamla konuştum annem hadi hoşçakal de dedi ben akıllısı bay bay dedim allahım beni yicekler yakında galiba...:))
dün akşam nur ablalar geldi güle güle gidin demeye.meğerse badıyyy askere gitmeden bana tıgır almış ama nur abla bi türlü gönderememiş.dün getirdi .pışpışlayıp uyuttum bende tıgırı....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder