22 Eylül 2011 Perşembe

son günler

internetimizde ki arıza nedeniyle gecikti bazı şeyler:))mesela çikota demem :))

geçenlerde gece yarısına doğru annem kahkahalarımı duymuş gelmiş bakmış yanıma uyanmışım neyse tam göbüşümü doyurcakken giddi demişim.annem kim gitti inci diye sorunca Akkı cevabını verivermişim rüyamda da akın abiciyle oynuyordum galiba:))

bir iki gündür vızır vızırım tam yemek yeme muhabbeti düzeliyo sonra tekrar iştahsızlık.neyse yiyemiyorum iki gündür doğru düzgün bişey.dün bide kustum üstüne bugünde akşam ağla ağla canım çıktı.annem tekrar idrar yolu enfeksiyonumun nüksettiğinden korkuyo ki Allahım korktuklarımıza uğratmasın.

oyuncak bebeklere merak saldım şu sıra pış pışlıyorum,uyutuyorum kendimce evcilik oynamaya başladım işte...

resim defteri ve pastel boya aldık.el becerilerim gelişsin diye.neyse eve geldik poşetlerinden çıkarıyor annem beni ilk kez böyle gördü tamam hediyelere seviniyormuşum ama bu başkaymış büyümüşüm artık annem tepkimi görünce öyle diyor...nasıl sevindiysem diyemicem zıpladım valla oturdum yerde boylarım poşetlerinden çıkana kadar....



aklımıza geldikçe yazmaya devam edeceğiz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder