5 Eylül 2011 Pazartesi

oynuyoruz biraz önce yerde boğuşuyoruz parmağı çıtladı yanlış hareket yapmış.anne pama pama diyo öptük geçti:))

batiiii batiiiii koşa koşa gidiyo kapıya doğru ceryan yaptı odanın kapısı açıldı kapı sesini duyunca babası geldi sanıyo kuzucum:))

dün misafirlerimiz vardı inciden bir hafta büyük oynadılar güzel güzel şebeklik yaptılar.arada takıldılar tabi ama sonuç itibariyle güzel oynadılar...

artık bugün itibariyle aptamilli kahvaltıyı bitirdik normal kahvaltıya döndük.zaten arada sırada normal kahvaltı yapıyorduk artık aptamil dönemi bitti.güzel bir kahvaltı hazırladım sabah kuzucumla beraber kahvaltımızı yaptık işte benim en iyi arkadaşım:))sabah uyuyo hissediyo galiba bilmiyorum tam kapıdan baki çıkıcak uyandı el salladı peşinden öpüştüler sonra tekar uyudu.iyice babacı oldu hoş bende öyleydim kızımda bana çekmiş.

akkıııı akkkıııııı gözünü uykudan açıyor akkkııııı bu sıra hep beraberler diye akın sayıklıyoruz.oynuyorlar akın sıkıştırıyor bizimkini ağlıyo yanımıza geliyo.susunca tekrar akkıııı yanına gidiyo:))

anneannemlerin hacca gitmesinede az kaldı ayyy ne heyecanlı ne güzel bi duygu inşallah bizde gidebiliriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder