2 Ocak 2011 Pazar

31 aralık ve yeni yıl






dün koca anneannedeydik annem seviyor diye bazlama yaptı.öğlene doğru gittik yemeğimizi yedikten sonra Mahmut dedem için kur'an-ı kerim okudular ölüm yıldönümüydü...

efe abide vardı.biraz oynadı benimle sonra kendi kendine oynadı.akşam üzeri döndük merve ablada geldi dedem işe gitti.babam gibi dedemde dün işteydi yeni yıla işyerlerinde girdiler.tuğba teyze ve talha abide yukarı çıktı.mızırdandım 8 gibi annem uyuttu sonra 10 gibi uyandım annem benide kaldırdı tombala oynuyorlardı bende izledim,yeni yıla girerken havayi fişeklere baktık camdan ilk yılbaşımdıve babamdan ayrıydım Allahım ayırmasın...
bugün cılız bir sesle anne dedim annem çok mutlu oldu bugün evdeydik hava çok soğudu zaten talha abi geldi oynadık durduk.akşam annemin kuzeni Fatih amcalara gittik yiğit benden 2 ay küçük,kıskandım biraz yiğidi dedemin kucağında görünce anneannem temkinliydi ben varım diye yiğitin annesi gül teyze ve annem bize neler yedirdiktiklerini ne yapmaları gerektiğini konuşup durdular:))sinem ablayı daha bi sevdim yiğidi ben yakalamaya çalıştıkça oda geri geri emekledi durdu benden kaçmak için :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder