3 Ocak 2011 Pazartesi

banyo

dün akşam üzeri bahadır dayım annem ve ben dışarı çıktık nur ablayla buluşmak için:))yemek yedik çok akıllı durdum onlar güzel güzel sohbet etsinler diye annem afferim kızıma dedi aferinide aldım hani:))

bugün sabah banyo yaptım buradaki küvetim küçük geliyor artık boyum uzadıya anneannemde leğende yıkayalım dedi.suyla oynadık ne güzel ve ilk leğen tecrübem iyi geçti.evimizdeki küvetim biraz daha büyük yani evimizde leğenle yıkanmaya daha sonra başlıcam.....

akın abimin bugün doğum günü mutlu yıllar abicim babanla annenle beraber çok çok yaşa sen.doğum günün kutlu olsun mutlu ol senelerce diyerekde şarkı sözüde yazalım abicimize...seni seviyorum...

1 yorum:

  1. töşekküy edeyim diyor akın.... biz de özledik... en yakın zamanda görüşmek üzere,,,

    YanıtlaSil