21 Ocak 2011 Cuma

6,diş


üstteki köpek dişimin çıkması beklenirken alttaki köpek dişim çıktı önceki gün farkedildi:))bu kez ağlamadım ama gece yarım saatte bir uyandım annemde anlam verememişti uyuyamama ama anlaşıldı işte....


büyüyorum ve tepkilemi artık daha net belli edebiliyorum ağlıyarak belli ediyorum ama olsun...mama sandalyesindeyim ve annemin işimi var mutfakta sıkıldığım an bir çığlık ve arkasından ağlama....dün akşam annem mutfaktaydı yine bende yürütecimde babam geldi sonra ama benim mutluluğumu görmeniz lazım zıplamalar cilveler aman allahım babacımın ellerini zor yıkattım kucana alsın diye ağladım kucana gidincede sevinçten dört köşe:)) gece annem yine herzamanki gibi beni zırt üstü yatırdı sonra odaya geldiklerinde beni buldukları şekil şu tosba:)) yüzüstü dönmüşüm ve bacaklarımı yukarı çekmişim...gece uyandığımdaysa yatağına diğer ucuna geçip yüzüstü pozisyonda annemin uyanması için mızırdar durumdayım şimdi yine annem düzeltti yüzüstü dönmüşüm:))


dün biraz dolaştık... mutlu oldum havada güneş varsa ve çok esmiyosa genelde çıkmaya çalışıyoruz ama zor oluyor annem için ben arabam ve çantamız yanımızda biri olursa daha rahat edebiliyoruz daha babamla gezmelere başlamadım bina içinde dolaşıyoruz ama dışarı faslımız başlamadı ohhh hayırlısıyla yaz gelsin şöyle bir güzel babamın elinden tutup dolaşırız.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder