17 Ocak 2011 Pazartesi

evimizdeyiz

malumunuz üzere cuma akşam evimize döndük çok akıllıymışım yolculuk boyunca annem öyle söyledi, annemi hiç üzmemişim.ama babama kavuştuğum anı görmenizi isterdim bir işveler bir cilveler:))kucağından inmek istemedim anneme gitmiyorum artık direk babama çok özlemişim çok babam bi yere gideceği zaman veya beni kucağından indirdiği zaman başlıyorum ağlamaya:)) laf aramızda babamında çok hoşuna gidiyor bu durum...

tuğba teyze sürekli bana kokulu bişeyini bırak diyip duruyordu ve sonunda bulmuş kokumu tontonun üzerinde kokum kaklmış anneannemde diyormuş ki tontona sarıl uyu:)) bahadır dayım cuma akşam eve geldiğinde tontişimin kokusu kalmamış kendisiyle beraber kokusuda gitmiş diyormuş alıştılar tabi bana özleyecekler şimdi bende sizleri özleyeceğim...anneannemi dememe gerek varmı bilmem biz gelirken ağladı sesi kısıldı üzülme anneanne gelirsin biz geliriz ayrı kalamayız biz...dedem herzamanki asaletiyle el salladı arkamızdan allaha emanet olun dedi ama üzüldü oda biliyorum...kaan dayımda üzüldü...talha abim anne hiç gitmeseler keşke diyormuş baki abide buraya gelse keşke diyormuş ama abicim ankarada deniz yok....bize gelirsin sende.tontonu ankarada bıraktık ama evimizdede tonton varmış annemin gizli hazinesinde:))benden büyük bi tavşanı varmış annemin onunla oynuyorum evimizi çok özlemişim oyuncaklarımı oyun halımı annem gel hadi oynayalım diyor hiç oralı olmuyorum oyun halımın üzerinde kendi kendime oynadım durdum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder