13 Ocak 2011 Perşembe

hoşçakalın...



salı günü anneannem bana baktı dedem ve annem doktora gitti,çok akıllıydım anneannem öyle söyledi yerlerde yuvarlandım emekledim oynadım yoruldum...bugünde anneannem bana baktı dedem annem ve merve abla hastaneye gitti.dedem annemleri bırakıp geri döndü bende anneannem ve dedemle akıllı akıllı oynadım sonra uyudum uyandım (artık uyku saatlerim azaldı büyüdüm ya ondan galiba:)) çorbamı içtim sonra annem geldi annemi görünce mızırdandım ellerini yıkamasına bile müsade etmedim diyebilirim..valizlerimizi hazırlıyor annem ve anneannem bende talha abiyle oynadım bügün etüdüne gitmedi benim ankarada son günüm diye benimle vakit geçirdi çok seviyorum talha abimi...şimdide hala uyumadım bir dayımın bir anneannemin kucağında gezinip duruyorum babama kavuşucam heyecanlıyım...anneannem dedem dayılarım tuğba teyze talha abiden ayrılıcam hüzünlüyüm ama artık herkes kendi evine artık kaldık birsürü evimizi babamı çok özledim...yarın inşallah 11 otobüsüne akşam üzeride evimize:))

hoşçakalın hoşçakalın hoşçakalın hepinizi çok özleyeceğiz annemle.çok şey öğrendim hepinizdende çok teşekkür ederim sevgili ailem....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder