5 Ocak 2011 Çarşamba

5.diş

iki gündür huysuzluğum üzerimde önceki gece 3,30da uyanıp 5 e geliyordu tekrar uyuduğumda dün gecede 2de uyanıp 4 ü geçiyordu uyuduğum vedün gece çok ağladım evdeki herkesi ayağa diktim.bahadır dayım uyanıp yanıma geldi gece gece oynadı benimle anneannem peşimizde annem perperişan çünkü ilk doğduğum günlerdeki gibi meme emmek istiyorum bişey yemiyorum yiyemiyorum durum böyle oluncada sürekli emmek istiyorum ve annemi fert hale getirdim isteyerek yapmıyorum ama...sonra sabah uyandım oda ne annem ve anneannem benimle uğraşırken bir baktılarki köpek dişlerimimden biri patlamış durumda. geceki durumumda böylelikle açıklığa kavuştu:))gün boyuda mızırdandım durdum....

anneannem sonunda başardı biberonla bişeyler içirmeyi.yiğit yerken bende yemiştim geçen gün milupanın sütlü pirinçli mamasını annemde hafta sonu almıştı hemen yedim diye neyse yiğit yiyo diye yedim galiba.çünkü tabakta yemedim anneannemde pazartesi günü biberon deneyelim dedi biraz olsun yedim biberonda sonra meyve suyu içirmeye çalıştılar biberonla oyunla biraz içiyorum sanki bakalım göreceğiz ilerdeki günlerde neler olacak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder