18 Ocak 2011 Salı

dün annemin doğum günüydü aynı zamanda evlilik yıldönümleri...annemde büyüdü laf aramızda 29 oldu amanınnnn :)) hoş annem kendini hiç bu yaşta görmüyormuş ama neyse...ve 3 yıllarına girdiler evlilikte de...benim adıma pasta aldık anneme.bende sebeplendim tabii:))annem çok mutlu oldu buradanda söyleyeleyelim arayan mesaj çeken herkese teşekkürler...

gece hiç uyuyamadım normal olarak annemide uyutmadım yarım saatte bir kalktım diyebilirim:))en sonunda sabah 5,30 da iyice uykum ayılmış şekildeydim ve hop annemlerin yatağına alındım annemin çabaları sonucu babamı da uyandırdım sonra ben mışıl mışıl uyudum 8,30 a kadar...öğlen kapı çaldı kargo diye bir ses ayyy o da ne olaki ve gülşah koç buyrun derken annem paketi açtı bir heves bahadır dayımdan ve nur abladan hediye çok mutlu oldu annem sonrada yeni taşınan komşulara gittik onlarında kızları var benden 4 ay büyük bugün pek oynamasamda arkadaş buldum kendime adı erva nur...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder