20 Aralık 2010 Pazartesi

ankara....

ankaradayız.cumartesi akşam babam pazar günü müsait olacağını ve bizi yolculayabileceğini söyledi.annemi aldı bir telaş pazartesi falan geliriz diye düşündüğünden valizlerimiz falan hazır değildi.gideceğimiz kesinleşincede ben hop babamın kucağına ve annem valiz hazırlamaya babamla oynadım oynadım yorulum annemde koştur koştur bişeyler halletti.pazar günüde sabah evden çıktık anneannemede otobüse bineceğimiz zaman haber verdik.babamdan ayrıldım :(( akşam 16.30 civarında geldik ankaraya yolculuğumuz boyunca uslu durmaya çalıştım bazen patlak verdim ama olsun okadar değilmi ilk kez bu kadar otobüs yolculuğu yaptım:))bizi karşılamaya anneannem dedem ve kaan dayım geldi.bahadır dayım işteydi eve geliğimizde tuğba teyze kapıda karşıladı bizi talha abide hemen bizimle çıktı yukarı.afallayıp kaldım yolculuktada çok uyumamıştım uyku sersemliğiyle boş boş baktım hep yüzlerine sonra bahadır dayım geldi hemen kucağına gittim yabancılık çekmedim hiç.oda beni çok seviyorlaf aramızda bana süpriz yapmış playskollun şirin kanatlarını almış bana başta ürktüm annem cici cici diyerek elime verdi biraz alıştım ama tam alışmam bugün akşam gerçekleşti.oyuncağım gidiyor bende peşinden emekliyorum:))sonra akşam uyudum ama sonra gece yarım saatte bir kalktım...
bugün sabah 8de uyandım kaan dayım işe gitmişti dedem işteydi anneannem sesimi duyup uyandı bahadır dayımda uyanıktı oynadım sabah sabah biraz tontişşşş diye seviyo beni öpüyom öpüyom doymuyom diye:))onuda gönderdik işe dedem geldi sonra büyük anneanne geldi derken işte öyle... akşam bahadır dayım gelince çoştum ki ne çoşma anneannemin kucağında çıldırdım kucağına gitmek için kaan dayımda geldi benimle oynayıp durdular.hoplayıp durdum kollarım ağırdı dedi durdu:)) iyice yoruldum ve uykuya daldım....
babamla telefonda konuşmaya çalışıyorum.annem baki baki sesleniyor ben dışkapıya bakıyorum... gel babası gel gel diyor elimle gel gel diyorum çokmu tatlıyım ne:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder