6 Aralık 2010 Pazartesi

hala hastayım:((









hala hastayım üstelik öksürük gribe döndü.cuma gecede çok öksürünce annem götürdü tekrar doktora bu kezde "sekrol" şurup verdi tam biraz azaldı öksürük derken bugünde burnum akmaya başladı akması iyiymiş ama öyle diyolar..annemde dayadı bol C vitaminli meyve sularını şöyleki yarım portakal,2 mandalina,2kivi,yarım elma bol bol içirdi...




bugün birde ilk kazamı atlattım:(( sehbaların yanına gidiyorum annem gelincede heyecanlanıyorum derken akşam yine aynı senaryo neyse annem geldi ben heyecan halinde kafamı sallarken küt diye bi ses( ki annem yapma bi yerini vurursun diye seslenirken)neremi vurduğumu anlamadılar çünkü arkam dönüktü neyse bayağı ağladım canım yandı kolaymı hala neremi vurduğumu bilmiyolar ama.yarın tekrar bir doktora gidicez bakalım ne dicek.




babaannemle çoşuyorum desem yeridir ha gızım ha,evladın evladı,yavrumun yavrisi,evlat kokay bı gız ha,ev beregeti,datlı ballı şeklinde sevilmelere maruz kalıyorum şikayetçide değilim hani seviliyorum canım : ))

bu sırada galiba kiviye alerjim var yada şöyle olabilir tırnaklarım çok keskin ve elim sürekli ağzımda yaralamış olabilirim kendimi kiviyide yiyince yaktı belki bilemiyorum ağzımın çevresinde bişeyler çıktı kırmızı kırmızı kiviyi azalttı annemde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder