29 Aralık 2010 Çarşamba

geçici ayrılık

bugün ilk kez annemden uzun süreli ayrıldım.annem dişini yaptırmaya gitti merve ablayla bende anneannem dedem arife teyze ve koca anneanneyle evde durdum annem gitmeden beni uyuttu malum uykuya geçmeden karnımı doyuruyorum uyudum annem gitmiş.uyandığımda yoktu dedemde uyuyordu anneannem çorbamı içirdi(tarhana yaptı bana)sonra arife teyze gitti bizde tuğba teyzede gittik.talha abi gelince çoştum tek kelimeyle oynadık durduk sonra annem geldi annemle de çoştum annem belki 5-10 kere aramıştır ne yapıyor diye beni sordu durdu tabiii normal ilk kez bu kadar uzun süre ayrı kaldık annemle uslu kız olmuşum anneannem öyle söyledi.annemde bana yine ciciler almış pijama takımına ihtiyacım vardı annem hemen almış merve abla şaşırmış gülşah bu kadar mağaza gezmezdi teyze bi hal olmuş diyor konu ben olunca tabii:))

bir iki gün evvel inci eline kumandayı almış ba ba baba deyip durdu özledi babasını kızım.akıllı kızım benim tepkilerini belli ediyor artık güzelim....


şimdide dedesiyle oynuyor bende yazıyorum oyun arkadaşı sanki dedesi görülmeye değer....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder