7 Aralık 2010 Salı

doktor...







gittik doktora herkes hasta olmuş yaaa...neyse sabah kahvaltımı yaptıktan sonra gittik antibiyotik verdi"klamoks"bronşit revaçtaymış şu sıra dikkat et dedi doktor anneme bide beni muayne ederken sen ne tatlı bişeysin dedi anladım iyi bişey dediğini hemen güldüm:))



komşular vardı misafirlerimiz,annemde normal olarak biraz hazırlık yaptı bu sırada bende babaannemle oynadım,onlar çay içerken annem kucağında bir dakka dahi indirmedi beni malumunuz emekliyorum çayların üstüne gidebilirim diye düşündü,öğlen 2 de uyanmıştım bidaha da uyumadım sonra 19,30 civarlarında hoppp benim gözler kapandı.






bahar yenge ve akın abi bana hediye almışlar içiçe geçen küplerden birbirlerine vurarak oynuyorum ses çıkartıyorum...teşekkür ederim....akın abinin davulunu aldık birde o gelince hemen geri vericem o yokken oynuyorum akın abi kusura bakmazsın artık öpüyorum :))






ben hasta olunca annemin ankara hayalleride suya düştü geçici olarak...planına göre çarşamba günü gidicektik ama hastayım ben gidemiyoruz anneannemi dedemi dayılarımı tuğba teyzeyi arife teyzeyi talha abiyi ve diğer akrabaları,arzu teyzeyi görücektik bakalım artık hele şu antibiyotiğim falan bi bitsin de.bahadır dayım aradı bugün (zaten 2-3 günde bir konuşuyoruz da )ne zaman geliyosunuz diye annemde gelemiyoruz dedi burda veremiyomusun şurupları diyo ah ah dayıcım hava değişiminden iyice etkilenmeyeyim diye...




bulduğum her kuytuya girmek istiyorum...



ve işte sümüklü inci nur karşınızda:))

2 yorum: