18 Aralık 2010 Cumartesi

annemin yaptığı yemekler:))

annemin yine formunda bana yemek yapmak için:)) neymiş efendim yine kendisi hazır çorbalardan şehriyeli tavuk içmiş beğenmiş bende içebilirmişim :)) başladı yapmaya tavukları haşladı biraz havuç rendeledi(bahar yengenin tavsiyesi)neyse önce tamamen tavuk suyuna yaptı sonra baktıki ağır oldu hadi baştan bu kez tavuk suyu az laf aramızda güzel oldu bende bir güzel içtim afiyet olsun bana...

perşembe günü babam evdeydi malum perşembeleri işte oluyor ya günleri değişti neyse hadi balık yiyelim dediler (annemdede evlendikden sonra bir balık aşkı başlamışki sormayın)babam çinekop aldı geldi bende mutfakta sandalyemde oturuyorum niye yanlız kalayım içerde annemde babamda mutfakta dimi neyse meraklı meraklı balıklara bakıyorum sonra bu merakımı elime balığı vererek yatıştırdılar:))iyice inceledim tutmakta güçlük çektim ama elimden kayıp durdu.neyseki sonunda balıklar pişti bende yiyorum ama mız mızlanıyorum anlamadılar önce beni sonra sevgili annem olayı çözdü herkesin balığı önünde ohhh ama benim balıklarda annemin önünde tamam annem yediriyor ama haksızlık tabağımı önüme istedim(geçde olsa annem çözdü istediğimi)neyse yedim bir güzel elime yüzüme heryerime bulaştırdım bu sırada balıkları sonra balıklar bitince çay tabağıyla başladım oynamaya sonra ne mi oldu birden elimden kaydı ve malumunuz kırıldı bir hamleyle babamın kucağına salonda buldum kendimi:))buyur anne sana iş der gibi annem temizledi mutfağı sonra sıra bana geldi akşamın köründe haddi inci banyoya bıcı bıcı yapmaya bıcı yapalım chiccoyla mis gibi kokalım diye annemin şarkı söylemeye başladı ohhh balıkların üstüne birde banyo sonra yine babayla biraz oyna yorul ve güm yatağa:))

bu kez de brokoli aldırdı babama yemeğini yapıcakmış bende yicekmişim kendi yemedikleri şeyi sağlıklı diye bana yediriyor.arzu teyzeden aldığı tarifle dün pişti brokolilerim.biraz sıvı yağ biraz soğan biraz sarmısak ve havuç rendesi biraz babaannemin domatesleri sonra brokoli ve suyunu ekledi güzel oldu babamda merak edip yedi ama beğenmedi o galiba bir çatal aldı çünkü:)) annemde bende yedik afiyet olsun bize. annemde oynayıp duruyordum çoşmuştum dün sonra babamın akşam geldiğini görünce dahada bir çoştum şımarmalarmı dersiniz çığlıklarmı dersiniz yoruldum yoruldum sonra uyudum...

anneanneme dedeme dayılarıma anne tarafına kavuşuyoruz kısmetme az kaldı annem heyecanlı mutlu ben daha ayrılıkların ne demek olduğunu bilmediğim gibi kavuşmalarında ne demek olduğunu bilmiyorum ama bana kavuucakları için anneannem dedem çok mutlu galiba...az kaldı geliyoruzzzzz:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder