12 Aralık 2010 Pazar

güle güle babaanne...


bu sabah babaannemi yolculadık apar topar.apar topar diyorum çünkü fikret amcam sabah internetten hemen biletini almış ve yarım saat içinde hemen evden çıktı babaannem.daha ayrılıkların ne demek olduğunu güle güle demenin ne demek olduğunu bilmiyorum öğrenicem ama...babaannem gitti çünkü selma yengenin izni bitmiş zeynep ireme bakacak..




çok soğuk dün bir fırtına vardı dillere destan diyelim:))




öğlen yavuz abi geldi(asiye halamın oğlu)trabzon maçı için gelmiş bizede geldi maça daha vakit var diye yabancılık çekmedim hiç gülüp kucağına gittim.sonra gittiler babam ve hikmet amcamda maça gitti...bende bir güzel banyo yaptım malum hastalık kaç gündür banyo yapamıyordum ama bugün bir rahatladım ve 2,5 saat uyudum :))sonra annemle oynadık oynadık yuvarlandık debelendik,davul çaldık derken yoruldum ve uykuya geçtim:))iyi geceler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder