27 Aralık 2010 Pazartesi

dedem








2 gündür dede diyorum daha anne demeden dede diyorum dedemi çağırıyorum bu durumdan da çok hoşnut laf aramızda:))dün bahadır dayım bizi gezmeye götürdü ben annem anneannem dayım gordion alışveriş merkezine gittik annem yine dayanamayıp bana bişeyler aldı.İnci dendiğinde akan sular duruyormuş öyle diyor...çorba içmedim önce tarhana aldılar içmedim, domates çorbası aldılar belki içerim diye onuda içmedim memem diye homurdandım ve emelime kavuştum:))
bugünde arife teyze kahvaltıya çağırdı oraya gittik tabiki ben kahvaltımı evde yaptım ordada bişeyler yemeye çalıştım annemin kuzeni burak abiyi görünce çoştum uzun da boyu var zaten babamı çağrıştırdı galiba...melih abide vardı beni kıskandı çaktırmadan galiba merve abladan arife teyzeden işte böyle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder