11 Aralık 2010 Cumartesi

mammam...

sabah 6,30 civarlarında uyandık sonra uyuyamadım 7,30 gibi tekrar bir ağlamayla hop annemin kucağına ve karnımı doyurmaya:)) sonra 9,30 civarında tekrar uyandım uyumayı planlıyordum ama babaannemin sesini duyunca uykum ayıldı(gece 12 ye geliyorduda uyuduğumda onun için uyudum okadar neyse)annem üzerimi giydirdi ve babaannemin yanına bıraktı beni kırgınlık vardı üzerindede gitmiş geri yatağa annem uyumadığını zannediyor ama uyudu babaannemde beni beşiğime bırakıp yukarı çıkmış saat 10,15 civarlarında ben yine başladım ağlamaya annem diyoki tamam inci tamam tamam zannediyoki 5,10 dakka geçmiş neyse annemin kucağındayım şükürler olsun:))nedendir bilmem çok acıkmışım ba baba baa mem mem meme mama mamma mam mama şeklinde başladım ağlamaya :))annem şok oldu okadar acıkmam imkansız hani uyanınca annem yanımda değildi dirak babaanneme verdi diye belki naz yaptım bilemem....

hava çok soğuk 2 gündür çok yağmur yağdı,sulu kar yağdı halada yapıyor ve rüzgar çok çok fazla annemin deyişiyle tabir edeyim rüzgarı heidi deli gibi vuvvv vuvvv diye esiyor:)) allah dışarda kalanın yardımcısı olsun inşallah....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder