25 Haziran 2011 Cumartesi

11,diş

inci hanım mızmız derken dün sebebi anlaşıldı o kadar uzun süren ishallerin.11 dişimizde çıktı çok şükür.artık zaptolmuyo hanım heryerde tek başına kendi yürücek bugün parka gittik 4 de eve geldiğimizde 8 e geliyordu kendim yürücem diyo okadar mutlu olduki saatlerce parkda durduk diye.çimlerede alışmaya çalışıyoruz oturttum çimlerin üstüne tabi börtü böcekte var karınca küçük böcek vs neyse annesi gibi olmasın diye biraz biraz aştık gibi sanki ama bakalım zamanla iyice alışıcak inşallah.
ezan okunuyor tvnin sesini kıstık eline kumandayı almış açççç diyo:)))
mama sandalyesinin bardak koyma kısmına su dolduruyoruz oturuken suyla oynuyor seviyorda su olmasın suyu gösteriyo....ve öğrendik ki suyla oynaması beyin gelişimi açısından önemliymiş....
balkondan içeri giremiyoruz neredeyse mandallarla oynuyo balkonda bide düzenli aman allahım mandalları alıyo çamaşırlıktan sandalyenin üzerine diziyo ama tertipli düzenli üst üste gelmicek hepsi yan yana olucak....
bugün evi süpürüyorum beşiğine koydum bi iki oyuncakda verdim eline neyse süpürüyorum evi içerden sesi geliyo nazlı nazlı ağlıyo gittim yanına beni görmüyo kapıdan bakıyorum oda ne oyuncaklarla oynuyo ama nazlanıyo benide görmüyo yalancıktan ağlıyo ki yanına gidiyim akıllı kızım benim yaaa Allahım nazarlardan saklasın....
Akın abimiz geldi dün akşam beraberlerdi akın gülüyo bizimki gülüyo.inci yürüyünce akının peşinden dolanınca onun da hoşuna gidiyo arkadaşları çoğaldı iyice kızımın ne güzel....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder