9 Haziran 2011 Perşembe













tırmanmaya başladık artık.nereyi bulursak koltuklara,bizim yatağa ve beşiğine ayağını kaldırıp tırmanmaya çalışıyor...dün götürmedim parka mızmızlandı durdu muhtemelen dışarı çıkmadı diye neyse ikindi uykusuna yattı kalktı babaannesi gülizar halasındaymış msnden görüştü şakıdı resmen şımardı kuzu...sonra balkona çıktık meyve yedi kedileri bekliyoruz dedim inci dışarı çıkalımmı evet şeklinde başını salladı neyse çıktık dışarı incinin yürümesiyle 2 dakkalık bakkal yolu oldu 15-20 dakka kedileri gördü nasıl seviniyor duruyo dans etmeye çalışıyo.kedi arabanın altına girdi bizimki gördü ya oturdu yere eğilip kediye bakıyo:))eve geldik yemeğinide balkonda yedi kuzum....hava çok güzel çocuk haklı benim bile evde durasım yok....









callionun saatleri denk düşmüyo artık neyse trt 4'de pepeee var çok güzelmiş oda üstelik türkler yapıyo neyse pepee ege yöresinin halk oyununu oynuyor bizimki pür dikkat izledi bende nasıl keyif alıyorum onu izlerken akşam diyorum ki inci pepee nasıl oynuyor müziği ben söylüyorum bizimki başladı ayaklarıyla kendince onun gibi oynuyor işte:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder