6 Haziran 2011 Pazartesi

sıcaklar şimdiden mahfediyo temmuzda agustosta napıcaz bakalım annemde şimdiden ramazını düşünüyo:))

sıcaklar çok fena bide ben şekerparesi isilik olmayayımmı önce karnımda ve belimde vardı sonra bütün vucudumu sardı,üstelik hergün banyo yapmama rağmen...

bugun markete gidicem inciyle oynuyoruz salonda inci nur markete gidip sana çilek alalımmı dedim evet şeklinde başını sallıyo akıllı kızım...neyse çıktık evden gidiyoruz nasıl mutlu dışarı çıktık ya eve sığdıramıyorum çocuğu el çırpmalar arabasından dönüp dönüp bana bakmalar anne anne diye seslenmeler...markette başladı yine kuzuların kuzusu anne anne demeye markettekilerde sevdiler inciyi ayy ne şeker şeysin diye diye...eve geldik sabahtan beri mızmız ki nasıl hemde herşeye ağlıyo sürekli ağlıyo dışarda iyiydi neyse geldik eve hadi banyo yapmaya dedim.beşiğine koydumki kıyafetlerini hazırlıyayım diye amanın oda ne bizimki başladı bıcı bıcı ağlamaya madem dedim hemen yaptırmam gerek hanımefendiyi bekleyemiyo:))yakan güneş banyoyla biraz rahatlattı ki uyuyo kuzucum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder