2 Haziran 2011 Perşembe

amii

geçen hafta komşuların mevlüdü vardı dua edileceği zaman incininde ellerini açtım hadi amin dicez kızım dedim.bikaçgün sonra ezdiharda hadi amin diyelim dedi bizimki ogün sölemedi neyse dün balkandayız akşam ezanı okunuyor bak kızım allah diyo dedim.amiii dedi...

evin içinde geziniyor ayakkabılığın oraya gitti dolabı açmaya çalışıyor inci dikkat et elin sıkışır dedim.dememle elini sıkıştırdı gittim yanına aldım kucağıma demedimmi ben sana elin sıkışır diye söylüyorum bana verdiği cevap dedi...

hasta diye hiçbişey yemek istemiyor.dudaklarını kitliyor dün ikindi uykusundan uyandı balkona çıkardım belki meyve balkonda yer diye yedi biraz çok şükür kedi gördük biraz ilerde gel pisi pisi dedim inci taneside piti piti diyo kedi bizi duydu.gitmiş öbür tarafa içeri giricez tam kedi bu tarafta yine gel pisi pisi dedim nasıl duyuyo anlamadım ama geldi balkonun altına kafayı kaldırdı miyavvvvv diyo:)) başladı kuzuların kuzusu kahkaha atmaya:))nasıl mutlu oldu ama anlatamam....

şekilli küplere sardı bu sıra alıyo yanıma geliyo açç açıyorum sonra beraber şekilleri bulup içine atmaya çalışıyoruz kendi beceremediğini elime veriyor sen at.atıncada attı diyor....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder