28 Haziran 2011 Salı

annem pasta yaptı dün yicez şimdi pastayı gördüm üff üff demeye başladım nedir pasta üflüicem 3 tane doğum günü kutlayınca insan alışıyo hani:)) neyse annem hemen bir mum dikti şımardım şımardım pastayı üfleyemedim bir türlü...bugün yine aynı şeyi yaptık balkonada yicez pastamızı ben akıllısı sen dengeni kaybet pastanın içine burnunu sok:)) annem gülmeye başlayınca anladım ki komik bi durum bende başladım gülmeye sonra gülme krizine girdim en nihayetinde pastamıda yedim çok şükür:))

evde durasım hiç yok azıcık ortalığı sakin buluyum hemen sessizce balkonun yolunu tutuyorum..temiz hava istiyorum tabi bu isteğim bazen gece yarısıda oluyo ya neyse:))

salı günü rutin işimiz pazara gitmek gittik iyi hoş çıktık pazardan oda ne karpuz dolu bi kamyon hemmen arabamın içinden anneme dönüp annnneeee dedim efendim diye bi cevap ve dönüp kamyonu gösterdim parmağımla ıh ıh diye diye canım karpuz çekeverdi bi anda aldık ve evimizin yolunu tuttuk.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder