11 Haziran 2011 Cumartesi

sabah 8,15 hanımefendi nasıl ağlıyor ama allah allah bismillah diyip kalktım yataktan.nedir bizimki yatağın içinde fır dönmeye başladı meme meme diyo amanın oda ne meğerse memesini bulamamış neyse başladım aramaya yok allah allah nerde bu meme inciyi çıkardım beşiğinden çarşafını yatağını kaldırdım yok yerlere bakıyorum yok,bi baktım bizimkide kuzuların kuzusu yaaa beşiğinin yanında çekmece var oraya bakıyo arada oraya atıyo memesini bizimki meme meme sesleniyo sanki ben burdayım dicek:)) ama nasıl arıyo yaaa başladım gülmeye onun haline uyku tamamen ayıldı zaten 8,30 da kalkıyoruz 15 dakka erkenciydik.bulamıyorum ya memeyi hemen düşünmeye başladım chicco burda nerede satılıyo nasıl alıcam saniyede kafamdan birsürü şey geçiriyorum yatağa düzledim üzerine örttüğüm çarşafı koyucam tam yatağa o da ne meme yere düştü yaşasınnnnnn bulduk meğerse çarşafın içindeymiş.meme krizimizide atlattık böylece.....

yeni diş geliyo sol alt tarafın köpek dişi.bayağı kabarıktı bi kaçgün önce,dün baktım iyice beyazlamış bizimkide ishal normal olarak çok fena kuzucum sürekli ssu kaybediyo,gece 5 anne anne efendim inci dedim ya saat kaçki benim danam uykusunu almış ayık olarak anne diyo diye düşünürken bi aldım kucağıma kokular geliyo :)) uyku dağılmış tabi geri uyumak istiyo uyuyamıyo beşiğinin içinde bi amuda kalkmadığı kaldı:)) bi süre sonra uyudu kuzucum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder