19 Haziran 2011 Pazar

10,diş

aynada kendisini görüyor hanımefendi beniii diyo.pcnin ekranında kendi fotografını görüyor beniii diyor...dün çamaşır serili balkonda bizde balkondayız sofra bezini görüp mamma diyor biliyor yani onun üzerinde yemek yendiğini.isteklerini belli ediyor artık baya baya inci su istermisin baş aşağı yukarı evet şeklinde,inci uyuyalımmı baş sağa sola hayırrr:))artık dışarıda da kendine güveni geldi elimi bırakıp yürüyor ama haldır huldur:))uyanıyo sabah bakıyo ki ben uyuyorum bazen insafa gelip ses çıkarmıyor kendi kendine beşiğinde oynuyor canı sıkılınca başlıyor anne anne annneeeee.sabah kalktık 8'e geliyor galiba anne diyor dedim inci azıcık daha uyuyum sen oyna olurmu yarım saat daha müsade etti bana kuzuların kuzusu.kule yapmaya çalışıyoruz yapamayınca ıh ıh al sen yap yani..


bu sırada babamın ve dedemin babalar gününü kutluyorum.2 babalar günüm:))


unutuyordum az kalsın 10.dişimde patlak verdi çok şükür ishallerden kurtuldum bu durumda:))tırmanmaya merak saldım bu sırada koltukta oturmak da ayrı bir keyif oyuncaklarımın koyulduğu bi kutu var onu ters çevirip koltuğa çıkıyorum sonrada oturuyorum gülümseyerek başarmanın verdiği mutlulukla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder