14 Haziran 2011 Salı

dün annem ve ben,efe ve annesi,erva ve annesi dışarı çıktık çok komik gözüktük 3 kadın 3de bebek arabası kullanıyo:))dolaştık akşama doğru geldik evimize koltuğun kenarındaydım annem çözemedi koltuğun kenarına mı yoksa camın önündeki mermere vurdum bilemedi ama...bir ağladım ama koşa koşa geldi annem yanıma oda ne çenemde bi morluk:(( yarım saat geçti aradan bu kezde kafamı koltuğun kenarına küttt...ama dün artık kendi kendime ayağa kalkmayı başardım ayağa kalkıyorum ve yürüyorum oturtabilene aşk olsun:))

bugün yine aynı tayfa bide sultan teyze gittik pazara sonra parka artık parktada kendi kendime yürümeye başladım...

ve ve ve bugün süper bi haber aldık anneannemin ve dedemin 5 senedir beklediği hacc bu sene çıktı çok şükür ilk 2 sene annemde yazılmış ama evlenince artık yazılmamış inşallah bizede gitmek nasip olur.dedemin sesi mutluydu anneannemin sesi mutluluktan kaçmıştı:))

akşam bahadır dayımla konuştum biraz.telefonu kapattık annem dayı dayı demeye başladı.ben papağanı dadı dadı şeklinde dayı demeye çalıştım....:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder